جهان صنعت

بروزترین اخبار دنیای صنعت را در جهان صنعت بخوانید.

جهان صنعت

بروزترین اخبار دنیای صنعت را در جهان صنعت بخوانید.

اتصالات ترانکینگ

ترانکینگ (Trunking) که به عنوان ترانک نیز شناخته می شود، مجموعه ای از محفظه های بسته، کانال ها و لوازم جانبی مختلف است. این ظرف معمولا از مواد پی وی سی ساخته می شود. البته برخی از شرکت ها ABS را برای افزایش مقاومت صندوق عقب در برابر آب و آتش انتخاب می کنند. صندوق عقب فضا و مسیری را برای عبور کابل ها و رفتن به مقاصد خاص ایجاد می کند. ترانکینگ در سیم کشی برق، شبکه های کامپیوتری، سانترال تلفن و به طور کلی هر جا که کابل کشیده می شود استفاده می شود. ترانکینگ به صورت خرد 2 متری در بازار به فروش می رسد.


انواع ترانکینگ


ترانکینگ دیواری: از این ترانک می توان در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده کرد.

ترانکینگ دفنی: این ترانکینگ در یک طبقه فرورفته یا کاذب قرار می گیرد و عمدتاً در سیستم های برق فشار قوی و پایین، شبکه ها و تلفن ها استفاده می شود.

ترانکینگ ستونی: این ترانک در اتاق های کنفرانس، کنگره ها، محیط های آموزشی و فضاهای اداری کاربرد فراوانی دارد.


قیمت ترانکینگ


در شبکه، کابل نقش بسیار مهمی دارد و ممکن است در طول مسیر آسیب فیزیکی ببیند. اینجاست که تیم هایی مانند ترانکینگ وارد بازی می شوند. ترانکینگ یک ظرف پلاستیکی است که در سیم کشی سطح استفاده می شود. در اصل ترانکینگ مجموعه ای از درب و بدنه است که کلید و پریز در آن قرار می گیرد. می توانید کابل های خود را از طریق صندوق عقب عبور دهید و آنها را به مقصدهای خاصی هدایت کنید. این محصول عمدتاً با PVC یا ABS قوی تولید می شود. این باعث افزایش مقاومت تنه در برابر آب و آتش می شود.


راهنمای خرید ترانکینگ


اول از همه باید بدانید که انتخاب بین صندوق عقب یا بلیط به نوع کاربر و هزینه ای که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. نکاتی که در خرید صندوق عقب باید به آن ها توجه کنید به شرح زیر است.

اندازه

رنگ

فوت مربع


انتخاب نوع در: هر ترانک دارای دو نوع در است. سخت و نرم درب نرم نسبت به درب سخت انعطاف پذیرتر است و راحت تر از بدنه جدا می شود.

قابلیت نصب پارتیشن.

تنه ها انواع مختلفی دارند که هر کدام در موقعیت های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. دیوار ترانکینگ، پرکاربردترین نوع قفسه سینه. زیرا در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد دارد. دفن ترانکینگ (ترانکینگB) نوع دیگری از تنه است که به عنوان توکار استفاده می شود. تعدادی قفسه سینه تولید شده است که برای نصب نیازی به پیچ ندارند.


ترانکینگ گالوانیزه، استیل و فولادی


چه زمانی از این ترانک استفاده می کنند و چرا؟

سینه استیل محکم و بادوام دلیل اصلی استفاده از این نوع سینه است. تنه های استیل این تنه نیاز انواع امکانات و محیط ها را پوشش می دهد. ترانک‌های فولادی در طیف وسیعی از عرض و عمق موجود هستند. این نوع ترانکینگ دارای لوازم جانبی مانند نوع پلاستیکی می باشد که این اتصالات ترانکینگ شامل آرنج، سه راهی، ضربدر، کاهنده و انواع دیگر لوازم جانبی می باشد. فولاد ترانکینگ یک راه حل ایده آل برای مکان های عمومی با ترافیک بالا است.یکی دیگر از مزایای فولاد ترانکینگ این است که به اندازه کافی استحکام برای استفاده در سیستم های ترانکینگ کف صاف دارد. ناودان های کف در بسیاری از ساختمان های عمومی یا تجاری ضروری هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد